2018-05-27

MBF deltog på trädgårdsmässan

MBF ställde ut på Trädgårdsmässan den 26-27 maj i Stadsparken i Motala. Vi hade en mycket bra placering med tubkikare ut mot Vätternviken som besökarna gärna tittade i. Montern bemannades av våra medlemmar som tog olika pass och hade trevliga möten med besökare vid vår monter. Roger Larsson, styrelseledamot i MBF, intervjuades i Trädgårdssoffan av reporter Bella Linde om vår verksamhet. Det var premiär för Trädgårdsmässan i Motala, och troligen kommer den tillbaka nästa år. Det var en mycket trevlig mässa med många besökare i strålande väder.
/Christer Johansson