2020-03-29

Programändringar

Styrelsen har beslutat att även månadsträffen den 8/4 ställs in p.g.a. smittrisken av coronaviruset. Det är nu tyvärr den fjärde aktiviteten i rad som ställs in. Däremot har vi i nuläget planerat att utflykterna till Fågelmossen den 19/4 och Tåkern den 23/4 genomförs som planerat. Vi ser dock helst att man inte samåker, utan åker i egen bil eller på förhand tar kontakt med någon man kan åka med. Det går naturligtvis också bra att åka direkt till utflyktsmålen, meddela respektive ledare i så fall. Vid styrelsemöte den 4 maj räknar vi med att ta ställning till om aktiviteter under maj och juni kommer att genomföras.