2017-03-31

Till minne av

Vår medlem Lars-Gunnar Nykvist avled efter en tids sjukdom den 20 mars 2017. Lars-Gunnar har under ett 10-tal år varit aktiv i MBF, där han bl a har varit ledare vid vandringar och båtutflykter. Ända fram tills Lars-Gunnar avled var han även styrelseledamot. Lars-Gunnar tyckte mycket om att vara ute i skog och mark. Han hade en stor erfarenhet och kunskap om livet vid och på Vättern.

En annan eldsjäl som lämnat oss är Nils Ottosson som var föreningens äldsta medlem och en av grundarna till MBF.

Ett stort tack för det ni har gjort till er båda.