2020-10-30

Inställt månadsmöte

Föreningens månadsträffar har i september och oktober inte hållits i föreningslokalen, utan i en grannlokal, Intresseföreningen gamla stan, 59:an, nedre kaptensgatan 7. Anledningen är förstås risken för smittspridning i vår ganska trånga lokal. Denna lokal är betydligt större och man kan sitta med avstånd till varandra, vilket har uppskattats då 15-20 personer besökt månadsmötena. P.g.a. de nya restriktionerna som nu gäller t.o.m. den 19/11 har månadsträffen i november ställts in.