2023-01-12

MBF-information och kallelse årsmöte 2023

Välkomna till ett nytt år med MBF!
MBF har under 2022 återigen haft ett gediget program med ett 40-tal aktiviteter, vilket planeringen är att även ha 2023. Vi hoppas att du vill fortsätta att stödja föreningen och hälsar alla välkomna till ett nytt år med MBF!

Program
Programmet skickas eller läggs ut som tidigare digitalt varje kvartal. De som har meddelat sin e-postadress får programmet utskickat via mail. Övriga får ta del av programmet via föreningens hemsida eller Facebooksida. De som inte har möjlighet till detta får meddela styrelsen att de vill ha programmet hemsänt via posten.

E-postadresser
Vi uppmanar dig som ännu inte har meddelat din e-postadress, att göra det till; info@motalabiologiskaforening.se.

Medlemsavgift
Medlemsavgift för 2023 är för enskild 200 kr och för familj 300 kr. Den inbetalas på Pg 473252-5. Det går även bra att swisha till 1236325492. Var noga med att skriva vem det är ifrån och vad det gäller, tack!

Kallelse – årsmöte 26 februari
Årsmötet hålls den 26/2, kl 16.00 på Charlottenborgs slott.
Efter sedvanliga årsmötesförhandlingar och fika, kommer vi att få en guidning på Charlottenborgs slott - Välkomna!
Vänliga hälsningar

Pg 473252-5, Org.nr 824001-0382